Verhoog uw facilitaire inkoop efficiency
De facilitaire inkoper moet het inkoopproces van vele uiteenlopende zaken verzorgen, begeleiden en transparant zien te houden. Dat laatste is niet altijd even gemakkelijk, niet alleen door de grote diversiteit aan toeleveranciers, ook door het spanningsveld tussen efficiënt inkopen en de wensen van interne klant. Door dat alles heeft facilitaire inkoop zich zo breed ontwikkeld dat het een uitgesproken specialistische discipline is geworden.
Talloze verbetermogelijkheden van uw facilitaire inkoop
Een groot deel van de facilitaire inkoopactiviteiten betreft vast terugkerende producten en transacties: kantoorbenodigdheden, afvalverwerking, leasecontracten, cateringleveringen, u kent het wel. Het gevaar van gewenning en routineuze afhandeling ligt daardoor op de loer, waardoor de kans op efficiency-verhoging en rendementsverbetering afneemt. Dat is jammer, want juist bij facilitaire inkoop, zo heeft onderzoek uitgewezen, liggen binnen menige organisatie een breed scala aan verbeterkansen. De kunst is die kansen te benutten.
Simpel en effectief
De oplossing is vaak even simpel als effectief: een grondige analyse van de facilitaire inkoopprocessen of van een bepaald deeltraject, bijvoorbeeld van operationele inkoopprocedures. Door contact te zoeken met Insinc heeft u de eerste stap naar succes al gezet door te bellen naar 035-5288110. Maar ook voor een hooggekwalificeerde facilitaire inkoop professional of een ervaren interim facility manager bent u bij ons aan het juiste adres. Insinc maakt werk van facilitaire inkoop.